اس ام اس های عاشقانه دسته اول و ناب
نوشته شده توسط : حامد

 

فکر نکن توی دنیا تنهایی !

 

بلکه فکر کن یه تنها هست که تو براش یه دنیایی . . .

 

.

 

.

 

.

 

فرق تو با نسیم اینه که نسیم نفس آسمونه اما تو نفس منی

 

.

 

.

 

.

 

ترک ما کردی ولی با هرکه هستی یار باش / این رفیقان نارفیقند ، گفتمت هوشیار باش . . .

 

.

 

.

 

.

 

خدایت یار تا آن دم که از هستی نشان باشد

 

دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد . . .

 

.

 

.

 

.

 

باران و تگرگ را به چشمم دیدم / افتادن برگ را به چشمم دیدم

 

در واهمه ی نبودن و بودن تو / من سختی مرگ را به چشمم دیدم . . .

 

.

 

.

 

.

 

برات مسیج میدم با عطر زیتون !

 

جوابش را بده خوشکل شیطون !

 

.

 

.

 

.

 

هر چى زنگ میزنم به گوشیت یه صدایى میگه :

 

مشترکى که به یادشى تو رو فراموش کرده! راست میگه؟

 

.

 

 

دلم دریا به دریا از تماشای تو می گیرد / دلم دریاست اما از تماشای تو می گیرد

 

تو تنها با تماشای خود از آیینه خشنودی / دل آیینه اما از تماشای تو می گیرد . . .

 

.

 

 

خدایا در فراغ دوست بگیر از من دنیا را / اگر بی عشق او باشم نبینم صبح فردا را . . .

 

.

.

 

اگر عشقت مرا باور نمی کرد / دلم عمری به پایت سر نمی کرد

 

چه می شد عاقبت پروانه ها را / غرور شمع خاکستر نمی کرد . . .

 

.

 

همین روزا دستگیرت میکنن میبرنت زندان

 

هنوز عامل اصلی جنایت معلوم نشده

 

اما اثر انگشتت رو قلب شکستمه !

 

.

 

.

 

سلام سلامی خالصانه ، ارادتی مخلصانه ، بوسه های جانانه

 

بر لبانی مستانه ، به طور مخفیانه ، خیلی خیلی مهربانه

 

پذیراباش از منِ دیوانه !

 

.

 

 

شبی رو به عرش کبریا کردم

 

خودم را از غم دنیا رها کردم

 

”نداآمد بگو آنچه نیاز توست”

 

برایت بهترینها را دعا کردم . . .

 

.

 

 

ازعذاب بی توبودن درسکوت خود خرابم / دوری ازصورت ماهت هرنفس میده عذابم . . .

 

.

 

 

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ، که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست

 

نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر ، نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست . . .

 

.

 

 

کبوتر نباش که تو دل آسمان پرواز کنی ، آسمان باش تا کبوتری در دلت پرواز کند . . .

 

.

 

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد  . . .




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه , لاو تركوني ,
:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
گذرگاه خیال در تاریخ : 1389/12/11/3 - - گفته است :
سلام عزیزم
با دو آپ متفاوت منتظر حضورت در گذرگاه خیال هستم
راستی اومدی نظر یادت نره

/weblog/file/img/m.jpg
hosein888 در تاریخ : 1389/12/10/2 - - گفته است :
سلام داداش خودم خوبی
چه خبر
یه سری به من بزن
راستی اومدی یه خواهشی داشتم رو بنر تبلیغاتی اول وبلاگم کلیک کن ممنون
خیلی باحالی
یادت نره فقط
ممنون
کارداشتی بگو درخدمتم
حسین

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1389/12/10/2 - - گفته است :
وبت زیباست خوش حال میشم بهم سربزنی

/weblog/file/img/m.jpg
سامان در تاریخ : 1389/12/10/2 - - گفته است :
وبت فوق العادست خوش حال میشم بهم سربزنی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: